loading...
كلبه شعر
علي ساريچلو بازدید : 30 دوشنبه 1390/11/03 نظرات (0)

اگر با من نباشي آسمان را هم نمي خواهم

و بر زخم دلم از هيچ كس مرهم نمي خواهم

 

بنا باشد اگر جز تو كسي يارم شود اين بار

به تنهايي رضايت مي دهم،‌همدم نمي خواهم

 

به تنهايي دو پلك خسته را مي بندم و هرگز

براي مردنم تيغ و طناب و سم نمي خواهم

 

تمام خود زني هايم موجّه مي شود بي تو

و از درسي كه داده زندگي يادم نمي خواهم

 

جهان مي پاشد از آتشفشان در عمق احساسم

اگر با من نباشي بر زمين آدم نمي خواهم

 

خدا امشب اگر من را ز تو منها كند،‌ بي شك

به او شك مي كنم او را چنين مبهم نمي خواهم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام. لطفاً من رو از نظرات سازنده خودتون بي نصيب نگذاريد!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 435